zondag 5 november 2023

Kliederkerk

zondag 5 november 2023
 Mariakerk

Kliederkerk is een kerk waar je NIET stil hoeft te zitten: kinderen van 0 tot ongeveer 12 jaar komen samen met hun (groot)ouder(s) naar de Mariakerk in Vollenhove voor een gezellige middag. Er is tijd voor knutselen, samen zingen, een Bijbelverhaal, spelletjes, bidden en leuke opdrachtjes doen. Het thema is ‘Ga je mee?’. De Kliederkerk op zondag 5 november start om 15:00 uur en duurt tot ongeveer 16:30 uur. Iedereen is welkom, ongeacht (kerkelijke) achtergrond.

De organisatie is op zoek naar mensen die willen helpen om twee keer per jaar een Kliederkerk te organiseren! Ook zoeken ze nog helpende handen voor de komende Kliederkerk op 5 november. Lijkt het je leuk? Laat het weten aan Rosalie van der Linde, rosalieve@hotmail.com
of 06-27309029.