Inlogaccount aanvragen Inlogaccount aanvragen
Een geregistreerd 18+ lid van de Mariakerk Vollenhove kan een login-account aanvragen via een mail aan de webmaster (webmaster@maria-kerk.nl) met de volgende gegevens
Voornaam of voorletters of Fam.:
Achternaam:
Gebruikersnaam:                                                              (via deze naam kan ingelogd worden)
E-mailadres:                                                                      (slechts 1 pers. of fam. per e-mailadres)
Naam en e-mailadres moeten bekend zijn bij de ledenadministratie van de Mariakerk Vollenhove.
Na verificatie van naam en e-mailadres krijgt u via het opgegeven e-mailadres een verzoek om een wachtwoord in te vullen. Gebruik een veilig wachtwoord.
Inloggen bij de website kan met de gebruikersnaam en het gekozen wachtwoord via het aan te klikken item ”Inloggen” bovenin de rechterkolom op de website of via het rode menu-item "Inloggen leden" bovenaan de website.